شمارش ارا

آشنايي با نحوه اجاره کوتاه مدت آپارتمان در استانبول

آپارتمان هاي اجاره اي در استانبول هم با اهداف توريستي و هم کاري، همواره از سوي مسافران مورد استقبال قرار مي گيرند. ممکن است شخصي براي انجام کارهاي تجاري، بازديد از نمايشگاه و يا موارد درماني براي مدت کوتاهي به استانبول سفر کرده باشد، در اينصورت به جاي صرف هزينه هاي هنگفت اقامت در هتل، مي تواند گزينه اي بهتر مثل اجاره آپارتمان در استانبول را انتخاب کند.

آشنايي با نحوه اجاره کوتاه مدت آپارتمان در استانبول

ترکيه و علي الخصوص شهر استانبول، تقريبا در سراسر طول سال ميليون­ها مسافر و گردشگر ميپذيرد. چرا که اين کشور براي تمام سلايق، جذابيت هاي ويژه و منحصر به فردي دارد. برخي از اين مسافران مايل به اجاره خانه در استانبول هستند. بخشي زيادي از اين گردشگران ايراني هستند و چنانچه قرار باشد به مدت چند هفته يا چند ماه در استانبول بمانند، ترجيح مي دهند به جاي اقامت در هتل هاي گران قيمت، خانه يا آپارتماني را به صورت کوتاه مدت اجاره کنند، به اين ترتيب هزينه ي اقامت نيز به ميزان قابل توجهي کاهش مي يابد.

m2_xzke.jpg

اجاره کوتاه مدت آپارتمان در استانبول

حتي آپارتمان­هايي در اين شهر هستند که به صورت روزانه هم به اجاره داده ميشوند، مثلا اگر با جمعي از دوستانتان ميخواهيد يک دورهمي فوق العاده را کنار هم تجربه کنيد ميتوانيد به گزينه اجاره روزانه آپارتمان فکر کنيد. اين آپارتمانها اغلب تک خوابه هستند، اما شما ميتوانيد به نسبت تعداد نفراتي که هستيد واحد مناسبي را اجاره کنيد. ميليونها گردشگر در طول سال از اين شهر ديدن ميکنند، که يکي از انتخابهاي جذاب و مقرون به صرفه براي آن ها ميتواند خريد خانه در استانبول باشد.

پس اگر ميخواهيد هم حرکتي اقتصادي زده باشيد و هم آرامش حضور در يک خانه را حس کنيد ميتوانيد به گزينه اجاره کوتاه مدت يک آپارتمان مبله در استانبول فکر کنيد.

مناطق مناسب براي اجاره کوتاه مدت آپارتمان در استانبول

قيمت خريد ملک در استانبول ترکيه در سال 2021 شهر استانبول محله ها و ايلچه هاي مختلفي دارد که براي اقامت، هر چند کوتاه مدت جاهاي فوق العاده بکر و زيبايي هستند. اگر به فکر اجاره کوتاه مدت آپارتمان در استانبول هستيد، پيش از هر اقدامي بايد تصميم بگيريد که کدام محله را ميخواهيد براي اجاره آپارتمان انتخاب کنيد.

مناطق مناسب براي اجاره کوتاه مدت آپارتمان در استانبول

در اين مورد هم بهتر است گزينه هاي مختلفي را مورد بررسي قرار دهيد. ممکن است قصد داشته باشيد در منطقه ساحلي آپارتمان اجاره کنيد و يا تاريخي و قديمي، شايد بخواهيد در قسمت آسيايي باشيد و يا اروپايي. و کلي گزينه هاي مختلف را ميتوانيد در نظر بگيريد و در نهايت با توجه به سليقه و نياز خود اقدام به اجاره کنيد.

يکي از مناطق پيشنهادي ما ب شما جهت قيمت خريد آپارتمان در استانبول ، منطقه ي بيليک دوزو مي باشد. چرا که يکي از مناطقي است که به فرودگاه هاي اين شهر بسيار نزديک بوده و آپارتمان هاي نوساز و مدرني هم دارد. از طرفي به بزرگراه E5 و متروبوس هم دسترسي مناسبي نسبت به ساير مناطق دارد.

علاوه بر اين قيمت اجاره ي کوتاه مدت آپارتمان در اين منطقه بسيار اقتصادي و معقول مي باشد. اين آپارتمان هاي اجاره اي را هم ميتوانيد براي طولاني مدت اجاره کنيد و هم از اجاره کوتاه مدت آن ها، در حد چند روز، چند هفته و يا چند ماه استفاده کنيد.

مزاياي اجاره کوتاه مدت آپارتمان در استانبول

آپارتمان هاي اجاره اي در استانبول هم به هدف توريستي و هم کاري، همواره از سوي مسافران و گردشگران مورد استقبال قرار مي گيرند. ممکن است شخصي براي انجام کارهاي تجاري، بازديد از نمايشگاه و يا موارد درماني، گردشگري و... براي مدت کوتاهي به استانبول سفر کرده باشد، در اينصورت به جاي صرف هزينه هاي هنگفت اقامت در هتل، مي تواند گزينه اي بهتر مثل خريد آپارتمان در شيشلي استانبول را انتخاب کند.

بيشتر اين آپارتمان هايي که به صورت کوتاه مدت در استانبول به اجاره داده ميشوند، مبله بوده و با وسايل و امکانات کامل در اختيار مسافران قرار مي گيرند. بنابراين اگر نميخواهيد همه وعده هاي غذايي خود را در رستورانها صرف کنيد، حتي مي توانيد خودتان به راحتي، اقدام به آشپزي کنيد.

شما در اين آپارتمان ها به راحتي مي توانيد همراه با ? يا ? نفر ديگر اقامت کنيد و به اين ترتيب اجاره کوتاه مدت اين واحد ها از لحاظ اقتصادي مناسب بودجه ي شما خواهد بود.

آپارتمان هايي که به اين صورت اجاره داده ميشوند، همگي داراي بهترين امکانات رفاهي و امنيتي هستند. نگهباني ?? ساعته ، استخر ، باشگاه ورزشي و خيلي امکانات ديگر که از يک هتل ? ستاره انتظار داريد را مي توانيد در بسياري از اين آپارتمانهاي اجاره اي هم ببينيد.

مزاياي اجاره کوتاه مدت آپارتمان در استانبول

شما مي توانيد با اجاره ي آپارتماني در استانبول يک سفر امن و آسوده را در اين شهر تجربه کنيد. اجاره آپارتمان در استانبول عمدتا به دو روش مختلف انجام مي پذيرد: اجاره کوتاه مدت(روزانه، هفتگي، ماهانه) و يا سالانه. افراد با توجه به مدت زماني که تصميم دارند در اين شهر بمانند، مي توانند يکي از اين دو مورد را انتخاب کرده و براي اجاره آن اقدام نمايند.

همچنين جهت اقامت شما در اين آپارتمانها به منظور پيشگيري از هر نوع سوء استفاده­ي احتمالي، قراردادي به مدت تعيين شده بسته خواهد شد تا با آرامش بيشتري بتوانيد از لحظه لحظه ي حضورتان در اين شهر زيبا و جذاب لذت ببريد. اميدواريم سفر و اقامتي ايمن و سرشار از خاطرات خوش به اين شهر داشته باشيد.


برچسب ها : آشنایی , با , نحوه , اجاره , کوتاه , مدت , آپارتمان , در , استانبول ,
+ نوشته شده در يکشنبه 21 شهريور 1400ساعت 0:18 توسط خداداد | | تعداد بازدید : 9

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]