شمارش ارا

آموزش کسب درآمد از همکاری در فروش

آموزش کسب درآمد از همکاری در فروش

برای شروع همکاری در فروش ابتدا یک زمینه کاری یا نیچ مورد علاقه خود را بیابید. به نمای کلی برنامه ، از جمله نوع محصولات یا خدمات ، روش های پرداخت و کمیسیون هایی که آنها ارائه می دهند، نگاه کنید.

همکاری در فروش ( مشارکت در فروش ) یا همان افیلیت مارکتینگ یک روش کسب درآمد است که در آن روش بازاریابان با فروش محصولات تامین کنندگان پورسانت دریافت می کنند. شاید خیلی از سایت ها را دیده باشید که منویی در هدر یا فوتر خود به اسم همکاری در فروش یا مشارکت در فروش دارند و به دنبال فروش بیشتر از طریق affiliate marketing هستند.

برای شروع همکاری در فروش ابتدا یک زمینه کاری یا نیچ مورد علاقه خود را بیابید. به نمای کلی برنامه ، از جمله نوع محصولات یا خدمات ، روش های پرداخت و کمیسیون هایی که آنها ارائه می دهند، نگاه کنید.

اگر سیستم همکاری در فروش آن ساینت برای شما جذاب است ، ثبت نام کنید و منتظر تأیید پذیرش خود باشید. سپس ، با افزودن لینک های سفارشی که آن سایت ارائه می دهد ، شروع به تولید محتوا کنید. این لینک ها هنگام خرید یکی از کاربران شما پیگیری می شوند و شما کمیسیون دریافت خواهید کرد.

به نقل از سایت‌‌های آموزشی بازار وب، دیجی کالا مگ، یکتانت،ژاکت و راستچین سایت های زیادی در ایران هستند که از طریق همکاری در فروش ماهانه درآمدهای نجومی را تجربه میکنند.در این بخش قصد داریم بیشتر در مورد توضیحات افیلیت مارکتینگ بازاروب با شما صحبت کنیم.

همکاری در فروش با پورسانت بالا می باشد؟

همانطور که گفتیم سایت های مختلفی در زمینه همکاری در فروش فعالیت می کنند. بزرگترین سایت دنیا یعنی آمازون در این زمینه پیشرو می باشد. در ایران سایت هایی مثل دیجی کالا در این زمینه شروع به فعالیت کرده اند که البته اخیرا چندین سایت دیگر نیز فعالیت هایی خوبی را شروع کرده اند.

هر کدام از این سایت ها پورسانت های مختلفی دارند. مثلا در سایت دیجی کالا پورسانت لوازم آرایشی و بهداشتی بین 2 تا 6 درصد می باشد که اگر شما همانند سایت بهترین یاب در زمینه معرفی این محصولات خوب عمل کنید می توانید پورسانت های بالایی دریافت کنید.

یا مثلا در زمینه لوازم خانگی پورسانت های 4 تا 6 درصد دارد که با توجه به قیمتی که دارند می تواند دریافتی خوبی برای شما داشته باشد. سایت لوازم خونگی که در بالا اشاره کردیم در زمینه معرفی بهترین لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه در این زمینه موفقیت های خوبی داشته است.

در دنیای وب سایت های مختلفی مثل در زمینه معرفی بهترین محصولات فعالیت می کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

چطور همکاری در فروش باعث افزایش درآمد ما میشود؟

با توجه به اینکه سرچ بالایی کلمات در گوگل دارند، اگر شما وبسایتی داشته باشید که روی کلمات هدفمند جزو نتایج برتر گوگل باشند کاربران زیادی جذب وبسایت شما خواهند شد. برای مثال کلمه همکاری در فروش ماهانه بیش از 60 هزاربار در گوگل سرچ میشود و شما اگر وبسایتی داشته باشید که روی این کلمه جزو سه نتیجه برتر باشد و محصولی داشته باشید در سایتتان فقط به قیمت 200000 هزارتومان و به واسطه اینکه شما با سئو در نتایج برتر گوگل قرار دارید کاربر زیادی کاملا هدفمند وارد سایت شما میشود و در طی ماه فقط 100 نفر این محصول را از شما خریداری کنند شما ماهانه 20 میلیون تومان درآمد خواهید داشت. این قدرت همکاری در فروش که منصور غلامی مدیر سایت بازاروب به خوبی به این موضوع اشاره کرده است.برای کسب درآمد از مشارکت در فروش در مجموع سایت و اینستاگرام مکمل یکدیگر هستند که اگر به خوبی در کنار یکدیگر بالا بیاید اتفاقات عالی برای کسب و کار شمارا رقم خواهد زد.

چرا باید همکاری در فروش کنیم؟ دلایل تبدیل شدن به یک افیلیت مارکتر چیست؟

درآمد غیرفعال. در حالی که هر شغل معمولی مستلزم این است که در محل کار باشید تا بتوانید درآمد کسب کنید ، همکاری در فروش به شما این امکان را می دهد که در هنگام خواب درآمد کسب کنید. با سرمایه گذاری مدت زمان اولیه برای یک کمپین ، بازدهی مداوم آن زمان را مشاهده خواهید کرد زیرا مصرف کنندگان محصول را در روزها و هفته های بعد خریداری می کنند. مدت زیادی پس از اتمام کار ، پول دریافت می کنید. حتی وقتی جلوی رایانه خود نیستید ، مهارت های بازاریابی شما باعث ایجاد درآمد ثابت برای شما می شود.

بدون پشتیبانی مشتری. فروشندگان و شرکت های ارائه دهنده محصولات یا خدمات باید با مصرف کنندگان خود برخورد کنند و اطمینان حاصل کنند که آیا از آنچه خریده اند راضی هستند. به لطف ساختار بازاریابی وابسته یا همان مشارکت در فروش ، هرگز نیازی به توجه به پشتیبانی مشتری یا رضایت مشتری نخواهید داشت. تمام وظیفه همکاری در فروش این است که فروشنده را به مصرف کننده لینک دهد.

کار در خانه. اگر از جمله افرادی هستید که از رفتن به دفتر کار متنفر هستید ، affiliate marketing راه حل مناسبی است. شما قادر خواهید بود کمپین هایی را راه اندازی کنید و از محصولاتی که فروشندگان هنگام کار با راحتی خانه خود ایجاد می کنند درآمد دریافت کنید. این کاری است که می توانید بدون بیرون آمدن از خانه انجام دهید.

مقرون به صرفه. اکثر مشاغل برای تأمین مالی محصولات در حال فروش به هزینه راه اندازی و همچنین جریان نقدی نیاز دارند. با این حال ، همکاری در فروش می تواند با هزینه کم انجام شود ، به این معنی که می توانید سریع و بدون دردسر زیاد شروع کنید. هیچ گونه هزینه همکاری در فروش برای نگرانی وجود ندارد و نیازی به ایجاد محصول نیست. شروع این کار نسبتاً ساده است.

راحت و انعطاف پذیر. از آنجا که شما اساساً در حال تبدیل شدن به یک افیلیت مارکتر هستید خواهید توانست استقلال نهایی را کسب می کنید. این راحتی به این معنی است که اگر دوست دارید یا فقط بر کمپین های ساده و مستقیم تمرکز می کنید ، می توانید نمونه کارها را متنوع کنید. همچنین از محدودیت ها و مقررات شرکت و همچنین تیم های نامناسب آزاد خواهید بود.

نتیجه گیری نهایی:

همانطور که دیدید شما با استفاده از سیستم های همکاری در فروش می توانید یک کسب و کار بدون دردسر و با درآمد بالا داشته باشید. اگر به دنبال کسب درآمد در نوجوانی هستید سایت های زیادی هستند که در حال حاضر درآمدهای چند صد میلیونی از افیلیت مارکتینگ کسب کرده اند. پیشنهاد سایت بازار وب این است که همکاری در فروش را یاد بگیرید و بدون دردسر کسب درآمد را شروع کنید.

https://weheartit.com/HyeHewitt7
https://www.intensedebate.com/people/HyeHewitt7r
http://www.authorstream.com/HyeHewitt7/
https://gab.com/HyeHewitt7
https://www.f6s.com/hye-hewitt
https://letterboxd.com/HyeHewitt7/
https://www.openlearning.com/u/hyehewitt-r7bwev/
https://www.bitsdujour.com/profiles/wMwoaw
https://www.tetongravity.com/community/profile/HyeHewitt7/


برچسب ها : آموزش , کسب , درآمد , از , همکاری , در , فروش , ,
+ نوشته شده در پنجشنبه 5 اسفند 1400ساعت 20:33 توسط خداداد | | تعداد بازدید : 19

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]